Zoekmachines en goede vindbaarheid van uw website

Zoekmachines, portals en de vindbaarheid van uw website
U heeft een prachtige website…maar hoe nu verder?

Zoekmachines

Een website alleen is niet genoeg, het is als een visitekaartje dat u niet uitdeelt, een succesvolle website is goed vindbaar bij zoekmachines èn bekend bij de gewenste doelgroepen.

Wij maken gebruik van diverse technieken om uw website een goede plaatsing bij de zoekmachines te geven. De website wordt vanaf het begin geoptimaliseerd op goede vindbaarheid voor de zoekmachines, Implementatie van de gekozen zoekwoorden op diverse manieren. Daarna wordt uw website aangemeld bij de belangrijkste zoekmachines en (industry)portals. Uiteraard bij de internationale DMOZ. Samen met de opdrachtgever bespreken we welke technieken ingeschakeld zullen worden. Wij doen aanmelding de eerste keer handmatig, dit is nauwkeuriger, zo kan uw website beter worden ingedeeld in de goede categorie. De follow-up kan in de meeste gevallen automatisch geschieden: uw website staat immers al gerangschikt in de juiste categorie.

Portals zijn belangrijk omdat aanwezigheid in een belangrijke portal voor uw doelgroep uw PR als bedrijf beïnvloedt en de ranking van een belangrijke portal beïnvloedt uw organische ranking positief. Voor elke bedrijfstak tonen wij u de belangrijkste portals en samen met u bepalen wij de juiste plaatsing van uw bedrijf/website.

Uitleg termen

De website wordt gebouwd , de zoektermen worden op diverse manieren toegevoegd :

Organische Ranking : goede vindbaarheid op voorkeurszoekwoorden bij de zoekmachines .
(SEO=Search Engine Optimizing)

Dat kan even duren, voordat de zoekmachines alles hebben opgepikt. Maar u wilt graag gelijk goed vindbaar zijn : overweeg dan Google adwords advertising en/of Bing adverteren:

Betaalde Ranking : Google Adwords / Bing adverteren
( SEA: Search Engine Advertising)

Met advertising brengt U uw website direct hoog in de zoekmachineresulaten. U kunt zelf bepalen wat uw budget (per maand) zal zijn. U kunt zoekwoorden invoeren en u betaalt alleen wanneer er op uw zoekwoord ( en bijbehorende advertentie) wordt geklikt. De CPC ( Kosten per Klik) hangen o.a. samen met de polulariteit van het zoekwoord , de goede advertentie-inhoud, en de logische opbouw van de Google-Adwords Campagne.

Entresolvloer Noordrek
Entresolvloer SEA
Adwords adverteren met dimensies/extenties Opdrachtgever : Noordrek BV

 

Social Media Public Relations & Advertising
(SMA: Social Media Advertising)

Web 2:0 De Social Media als PR Instrument en Ranking Instrument. Eigenlijk is het belangrijk naast de bedrijfswebsite een aantal Social Media tools toe te passen >>

Waldner.nl is aangesloten bij Google Webmastersprogram/Searchconsole en kan , na uw fiat, de siteprestaties ook op deze manier monitoren.